Geoblog.pl    marcin3u    Podróże    Қазақстан-Кыргызстан (Kazachstan-Kirgistan) 2018    Przerwa techniczna
2018

Przerwa techniczna

Kazachstan
Kazachstan, Almaty

W dniu dzisiejszym mieliśmy lekki dylemat co dalej robić, czy jechać już do Kirgistanu a wrócić do Kazachstanu później, czy jeszcze jutro pojechać w fajne miejsce. W informacji turystycznej dowiedzieliśmy się, że większość organizowanych wycieczek jest w weekendy. Ale powiedziano nam też, że jutro jedna para wynajmuje auto z kierowcą za 90000KZT. Ta jednodniowa wycieczka obejmie Kanion Szaryński i pierwsze z trzech jezior Kolsai. Jeśli oni się zgodzą to my możemy do nich dołączyć i dadzą nam znać. Także czekamy na informację i ruszamy pokręcić się po mieście.

W międzyczasie rezerwujemy sobie hostel bo gdzieś się przespać trzeba. Asia Hostel¹ bo tak nazwać trzeba obiekt jak to nazwała Paula prawdziwy Pekin. Hostel znajdował się w piwnicy Hotelu Golden Dragon, pokój mieliśmy bez okna, łazienkę w opłakanym stanie, aż strach było tam chodzić, na korytarzu ludzie bawili się z dziećmi, karmili niemowlęta, w kuchni obierali ziemniaki i smażyli posiłki na głębokim tłuszczu, pralka chodziła przez 24h na dobę i było duszno jak diabli, ale i tak było fajnie! Na tyle fajnie, że przedłużymy sobie pobyt o jeszcze jedną noc! Tak naprawdę zrobiliśmy to po tym jak zadzwoniła do Pauli Magda z Piotrkiem którzy potwierdzili, że jutro jedziemy razem na wycieczkę. Tak się złożyło, że to też nasi rodacy. No i fajnie mamy towarzystwo i plan na jutro.