Geoblog.pl    marcin3u    Podróże    香港, 澳門 (Hong Kong, Makau), Kuala Lumpur, กรุงเทพฯ (Bangkok) 2014    ✈ Ruzyně ✈

✈ Ruzyně ✈

Czechy
Czechy, Praga

Bilety do Pragi kupuję w lipcu jak tylko pojawiły się w sprzedaży nie byłem aż tak szybki by kupić je po 2 PLN ale 15PLN to też dobry deal, dzięki polskibus.com!!

Po całonocnej podróży dojeżdżamy do Pragi, jest dość zimno a my nie mamy odpowiednich ubrań na taką pogodę tylko lekkie kurtki (Na miejscu nam się nie przydadzą ani razu). Idziemy się trochę pokręcić po okolicy za nim otworzą nową halę dworca Florenc. Czynna od godziny 7, w środku mimo wchodzących i wychodzących osób całkiem ciepło, WiFi za darmo i większy sklep na miejscu. Koło godziny 9 postanawiamy przenieść się na lotnisko. Z Dworca Autobusowego jedziemy metrem B do samego końca na stację Zličín. Tam jest początkowy przystanek autobusu 100, który zabierze nas do Terminalu 1 (non- Schengen) portu lotniczego Praga im. Václava Havla. Bilet 90min, 32CZK (+-5PLN).

wyszukiwarka połączeń:

Zmęczeni próbujemy się przekimać na nie wygodnych metalowych ławkach. Raz nawet zostaliśmy poproszeni przez ochronę o wyjaśnienia czemu śpimy w terminalu. Powiedzieliśmy, że mamy lot do Stambułu o 18:45 to wystarczyło by nas zostawili w spokoju. Na lotnisku działa darmowe WiFi, są gniazdka w których także bez opłat naładujemy telefon czy inne urządzenie elektryczne. W terminalu jest także supermarket Billa ceny lotniskowe ale tragedii nie ma, można się np. zaopatrzyć w pyszną kofolę! W końcu, 9 godzin koczowania w terminalu dobiega końca, boarding i lecimy. Lot upływa bardzo przyjemnie. To nie ryanair czy inny wizzair. Obiad, ciepłe, zimne napoje w cenie biletu, do tego miła obsługa i wygodne fotele... relaks!

WAW>PRG 15PLN/os. (polskibus.com)
PRG>IST>HKG 1684PLN/os.RT (Turkish Airlines)