Geoblog.pl    marcin3u    Podróże    Madrid 2011    Hola! Zaczynamy...

Hola! Zaczynamy...

Polska, Warszawa

Druga połowa października, trzecia w nocy, przeglądałem stronę fly4free.pl, znalazłem post o tanich lotach do Madrytu naszym narodowym przewoźnikiem. Sprawdzam siatkę połączeń są 2 miejsca w cenie 325zł. Zerkam na gg jest Hodak sprawdził, że jest mecz 11 albo 12 marca, mówi do mnie kupuj więc kupiłem! Z miesiąc później pochwaliłem się Alanowi o wypadzie na mecz, pokombinował i oznajmił, że też leci tylko Ryanairem z KRK. I tak 11 marca 2 samoloty jeden z WAW drugi z KRK lądują w Madrycie dokładnie o tej samej godzinie 14:55. Szybko się odnaleźliśmy, strzałki do metra i do miasta.

W Madrycie mamy 16 linii metra!, jedna z nich dociera na lotnisko, bilet(lotniskowy) w automacie 2EUR. Nasz cel ścisłe centrum Puerta del Sol. Z dwoma przesiadkami dojeżdżamy dość szybko, niektóre stacje położone są głęboko więc przesiadki są uciążliwe zwłaszcza z walizką i hordami ludzi (metro zawalone jak w Warszawie w godzinach szczytu).

http://www.booking.com/hotel/es/rental-santa-ana.pl.html?aid=311097;label=rental-santa-ana-XVfWw6DkwlmRAKP7r5lQ6gS5057051177;ws=&gc lid=COCt3uns3acCFYNJ3godfRvO8A

Przyzwoita kawalerka za przyzwoitą cenę 222EUR/3noce/3os. Tak jak wspomniałem wcześniej położona w samym centrum, blisko do metra i wszystkich ważniejszych turystycznie miejsc. Nawiasem mówiąc ani razu nie zajrzałem do przewodnika wystarczyła mapa od gościa z naszego apartamentu. Tak więc też nie warto naprawdę, kupować jakiś kart turystycznych, nam wystarczył bilet 10 przejazdowy 9.3EUR ważny w metrze i autobusach. Mieliśmy kłopot z kupnem biletu na Real Madryt w internecie (będąc jeszcze w Polsce), nie za bardzo akceptowało polskie karty kredytowe, dlatego od razu po zostawieniu gratów, ruszyliśmy na stadion po bilety. Miejsc koło siebie niestety nie dało się kupić ale w jednym sektorze owszem, koszt wejściówki (narożnik) 60EUR. Był jeszcze plan kupna biletów na Corride ale kasy czynne do 18, nie mieliśmy szans, skoczymy tam jutro.